تقويم و سررسيد، تبليغ دوجانبه

تقويم و سررسيد، تبليغ دوجانبه

هنگامی كه تقویم تبلیغاتی شركت شما، توجه مشتریتان را جلب میكند، ناخودآگاه آنها را وادار می سازد كه آرم و نام تجاری شما را بخاطر آورند.

این موضوع چگونه برای شما مفید است؟

خب، بیایید فرض كنیم كه من قبل از دریافت تقویم یا سررسید تبلیغاتی از شركت شما، هیچ نامی ندیده بودم و بعد از دریافت آن تصمیم گرفتم آن تقویم یا سررسید را در دفتر كارم یا خانه استفاده كنم. پس از آنكه هر روز به این تقویم نگاه كردم، ذهن من ناخودآگاه میخواهد به یاد آورد كه آرم شركت شما چگونه بود و بدنبال ارتباطی بین زمینه كاری شركت و نام و نماد آن خواهد بود. در نهایت اگر من نیاز به خدمات ارائه شده توسط شركت شما داشته باشم، نام تجاری شما در ذهن من هست و بعنوان نامی آشنا در ذهن، به آن اعتماد خواهم كرد و از آن خدمات استفاده خواهم كرد و این به آن خاطر است كه شما به اندازه كافی سخاوتمند بوده اید كه به مشتریان خود تقویم یا سررسیدی هدیه دهید كه اطلاعات تجاری شما هم روی آن ثبت شده است.

اگر مخاطب، تقویم شركت شما را در دفتر كار یا خانه اش دارد یا از سررسید شما در كیفش استفاده می كند، می توانید خرسند باشید كه او با نام تجاری شما ارتباط برقرار كرده و آن نام برایش تایید شده است و به مرور زمان حتی به نام تجاری شما بعنوان نامی آشنا، اعتماد خواهد كرد.

برندسازی هم برای مخاطبان خارج از شركت و هم همكاران در داخل شركت، كار می كند. همكاران یا كارمندان ممكن است نام تجاری و لوگوی شركت خود را بدانند ولی سایر اطلاعات كلی را به یاد نیاورند. بنابراین شما با هدیه دادن سررسید تبلیغاتی به كارمندان و همكاران خود، نام تجاریتان را در بین آنها نیز تقویت می كنید. علاوه بر این، تقویم ها یك راه عالی برای برقراری ارتباط با تاریخ های مهم یا رویدادهای كاری هستند. اگر هر كدام از كاركنان شما یك تقویم شركتی یا سررسید روزانه روی میز كار خود داشته باشند، بعد از آن نمی توانند از یك جلسه ی مهم و بزرگ كاری كه از چند هفته ی قبل به آنها گفته اید ، بی اطلاع باشند.

تقویم ها و سررسیدها بسیار ارزان تر از تبلیغات روزنامه ها، رادیو و تلویزیون هستند و مدت بیشتری با مخاطبان در تماسند. شاید فكر كنید كه آگهی های تلویزیونی بسیار تعاملی و جذابند. بله اینطور است اما اگر مردم نخواهد، می توانند دكمه قطع صدا یا حتی قطع تصویر را فشار دهند یا كلا محل را ترك كنند. تفاوت بین آگهی های دیگر و تقویم ها و سررسیدهای تبلیغاتی سفارشی این است كه مردم واقعا می خواهند هر روز آنها را ببینند. در غیر این صورت، آنها را بر روی دیوار آویزان نمی كردند یا در كیف خود نمی گذاشتند. تقویم ها و سررسیدها حقیقتا ابزار بازاریابی و تبلیغاتی عجیبی هستند كه میزان اثرگذاری آنها در تثبیت نام تجاری بسیار زیاد است.

بنابراین به جای تزریق پول هایتان در روش های تبلیغاتی گران تر، بهتر است به فكر سفارش تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی در سال جدید برای كارمندان و مشتریان خود باشید. برای دیدن همه ی هدایای تبلیغاتی، بر روی لینك زیر كلیك كنید:

هدایای تبلیغاتی

 


چاپ   ایمیل