چرا تقويم و سررسيد تبليغاتی كارآمد است؟

چرا تقويم و سررسيد تبليغاتی كارآمد است؟

 

اگر كسی از شما بپرسد كه چرا از بین هدایای تبلیغاتی، میبایست تقویم رومیزی یا سررسید را انتخاب كند، اولین پاسخی كه به ذهن میرسد این است كه چه تبلیغ دیگری وجود دارد كه برای هر ماه و 365 روز ارائه در مكان های مهم و پرجمعیت طراحی شده باشد؟! اما بهتر است دلایل مهم زیر را هم در نظر بگیریم:

چرا تقویم و سررسید تبلیغاتی كارآمد است؟

 

هزینه

اكثر تقویم رومیزی و سالنامه ها، هزینه ای كمتر از چند تومان در روز دارند. سفارش 100 تقویم برای ترویج كسب و كار شما، از مقداری كه برای چای صبحانه روزانه هزینه میكنید هم شاید كمتر باشد! پس چطور میتوان این موضوع را نادیده گرفت؟!

درك ارزش هدیه

مخاطبان یا مشتریانی كه از شما تقویم یا سالنامه دریافت میكنند، احساس میكنند كه از شما هدیه ای مخصوص خودشان گرفته اند، در صورتی كه اگر شما در تلویزیون یا اینترنت تبلیغ كنید، این احساس قدردانی در مخاطب ایجاد نمیشود.

كاركرد

كمتر تبلیغ دیگری این امكان را به مخاطب میدهد كه بتواند از آن برای مدیریت زندگی روزانه شلوغ خود در طول سال استفاده كند. مطالعات نشان داده اند 98 درصد از مردم، یک تقویم را حداقل یک بار در طول روز مشاهده می کنند.

اختصاصی بودن

افردای كه تقویمی هدیه میگیرند، میدانند كه از میان چندین نفر، انتخاب شده اند كه این هدیه ویژه  را دریافت كنند؛ دقیقا برخلاف تبلیغات سنتی كه اغلب بسیارغیرشخصی هستند.

اعلان عمومی  پیام

هنگامی که یک تقویم در یک خانه یا دفتر استفاده می شود نه تنها توسط گیرنده تقویم دیده می شود، بلکه توسط هر کس دیگری که به آن مکان می آید، مشاهده می شود. این به این معنی است که پیام تبلیغاتی شما دارای پتانسیل نامحدود است.

این موردی است که از یک آگهی روزنامه ای که ممکن است یک بار دیده شود و سپس بازیافت شود نمی توان انتظار داشت. پیام های تقویم تبلیغاتی،  روزانه یادآوری ظریفی جهت موجودیت کسب و کار شما هستند.

راحتی

هنگامی که یک مخاطب یا مشتری آماده خرید از شما است، چرا اطلاعات تماس خود را در جایی که آنها به راحتی می توانند به آن نگاه کنند، قرار ندهید؟ روش های دیگر جهت ثبت اطلاعات، اغلب در هرج و مرج های روزانه از بین می روند.

تداوم

تقویم تبلیغاتی یا سررسید پس از 12 ماه منقضی میشود. خب حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ مخاطب یا مشتری به سراغ شما آمده و بدنبال جایگزینی برای آن خواهد بود و البته ذاتا اكثر مردم دوست دارند از چیزی بعنوان جایگزین استفاده كنند كه با آن راحت هستند و قبلا ار آن استفاده كرده اند. و این چرخه ادامه پیدا میكند...

كنترل هوشمندانه بودجه

چرا بودجه  تبلیغاتی خود را در جایی كه بهترین كاركرد را دارد قرار ندهیم؟  یعنی دقیقا در دست افرادی  كه ما را در كسب و كارمان نگه میدارند!  به یاد داشته باشید، این مشتریان هستند كه شما را در كسب و كارتان یاری میكنند.  پس بودجه تبلیغاتی خود را در دستان مخاطبان خود قرار دهید تا سرمایه شما افزایش یابد.

القای احساس خوب

اكثر تقویم ها دارای تصاویر الهام بخش و موضوعاتی هستند كه در مخاطبان احساس شادی و امید در زندگی و كسب و كار را ایجاد میكند.

سفارشی سازی را در نظر بگیرید

 تقویم ها میتوانند به عنوان یک طراحی کاملا منحصر به فرد برای کسب و کار شما ساخته شده شوند. سالنامه ها یا تقویم ها زمانی كه به درستی و بصورت اختصاصی مطابق كسب و كار شما طراحی شوند، میتوانند یك ابزاركامل جهت بازاریابی باشند، كه اغلب نیازهای تبلیغاتی شما را برآورده كنند. 

 


چاپ   ایمیل