استفاده از تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی

استفاده از تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی

تقویم ها بهترین هدیه تبلیغاتی

تقویم‌ رومیزی بهترین ابزار برای دنبال کردن روزها و تاریخ‌های مهم هستند. گرچه اینکار را به کمک گوشی‌های هوشمند نیز می‌توان انجام داد، اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جای تقویم‌های چاپی قدیمی خوب که همیشه جلوی چشم‌تان هستند را بگیرد.

می‌توانید تقویم‌ رومیزی که نام و برند شرکت‌تان بر روی آنها چاپ شده است را به کارمندان خوب خود هدیه دهید و حتی بهتر، از این تقویم‌ها به عنوان هدیه‌ای مشتری‌های خوبتان استفاده کنید.

تقویم‌های رومیزی، حتی با ظهور گوشی‌های هوشمند، قرار نیست به این زودی‌ها میدان را خالی کنند. و از آنجایی که می‌خواهید مشتری‌هایتان همیشه برند شما را ببینید، تقویمی که بتوانند کنار دست‌شان بگذارند و هر روز از آن استفاده کنند، انتخابی عالی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است.

به منظور افزایش آگاهی و شناخت برند خود، جزئیات و اطلاعات شرکت‌تان را داخل تقویم چاپ کنید. با این استراتژی، افرادی که در ارتباط با گیرنده تقویم هستند نیز هر زمان که بخواهند از تقویم گیرنده استفاده کنند، ناخودآگاه برند و نام کسب ‌وکار شما را خواهند دید.

تقویم‌ رومیزی در انواع شکل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها موجود هستند و هر کدام از آنها را می‌توان با توجه به مشخصات شرکت شما سفارشی کرد.
یک سری از تقویم‌های رومیزی ساده هستند، اما تقویم‌هایی با طرح‌های منحصر به فرد و جذاب نیز وجود دارد که می‌توانید با توجه به تناسب شرکت و مشتریان خود از بین آنها انتخاب کنید.

با انتخاب از میان مجموعه بزرگ تقویم‌ های رومیزی ما، از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برخوردار شوید. قیمت تقویم‌ها با هم متفاوت هستند، اما تضمین می‌کنیم که همه آنها مقرون به صرفه‌اند. در نهایت می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر متناسب بودن با شرکت و مشتری‌هایتان، با بودجه شما نیز متناسب باشد.

یکی از اولویت‌های مهم شما در هنگام بازاریابی باید این باشد که نام شرکت‌تان بارها دیده شود و هیچ محصولی برای این هدف مناسب‌تر از تقویم‌ رومیزی و سررسیدهای سفارشی تبلیغاتی نیست. هر بار که مشتری‌های شما بخواند برنامه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه خود را سازماندهی کنند، نام و برند شرکت شما هم دیده می‌شود!

تقویم‌های دیواری شرکتی، یکی از گزینه‌های بسیار عالی هستند، زیرا می‌توان به راحتی آنها را در یک دفتر شلوغ که کارمندان دائما برای برنامه‌ریزی خود به تقویم نیاز دارند قرار داد. استفاده از تقویم‌های دیواری بسیار راحت و سریع است و به راحتی می توان قرار ملاقات‌ها و جلسات را به کمک آنها دنبال کرد.

تقویم‌های تبلیغاتی جیبی نیز بسیار موثر هستند، زیرا به مدیران و معاون‌ها کمک می کند با یک نگاه تمام جلسات خود را پیگیری کنند. تقویم‌های تبلیغاتی سفارشی به کسب وکار شما چیزی را می‌دهند که بیشتر از هرچیز به آن نیاز دارد.

به همین ترتیب، سررسید و تقویم رومیزی شخصی و جیبی نیز علاوه بر اینکه در برنامه‌ریزی به مشتر‌ی‌های شما کمک می کنند، به راحتی کسب‌وکار شما را هم تبلیغ می‌کنند.
شما می‌توانید از میان انواع سر رسید و سالنامه و انواع تقویم های تبلیغاتی مفید که به بخش جدایی‌ناپذیر کار و زندگی ما تبدیل شده‌اند،
سالنامه ۱403و سررسید ۱403 خود را انتخاب و سفارش دهید. با تقویم‌های تبلیغاتی مجموعه کاندید شرکت خود را به سرعت و به آسانی ارتقا دهید.