تقویم‌های تبلیغاتی

تقویم‌های تبلیغاتی

تقویم های سفارشی کالاهای منحصر به فرد

تقویم های تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی منحصر به فردی هستند چراکه هر زمان که کسی تاریخ را در آنها چک می‌کند، یا برای برنامه‌ریزی روزهایش به آن مراجعه می‌کند، تبلیغ برند شما را هم می‌بیند. تقویم‌ رومیزی تقریبا هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدون صرف هزینه‌های گزاف و به صورت کاملا سفارشی، مخاطبان خاص را هدف قرار می‌دهند. تقویم‌های سفارشی به همان اندازه‌ای که در دفاتر کاربرد دارند، در خانه‌ها هم استفاده می‌شوند و آنقدر تنوع دارند که برای هر دو منظور متناسب شوند.

از تقویم‌ رومیزی گرفته تا تقویم‌های کوچک جیبی وسررسید ها گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که مورد پسند مشتری‌ها واقع شوند.

تقویم‌ها و سررسیدها صدها طرح مختلف و متنوع دارند که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. اگر هم به دنبال سفارشی سازی تقویم‌های تبلیغاتی خود هستید، می‌توانید با چاپ برند خود بر روی تقویم و سررسید یک چیز منحصر به فرد ایجاد کنید.

چرا برند شما به تقویم تبلیغاتی نیاز دارد؟

طبق گزارش موسسه ویژه تبلیغات در سال 2014، تقویم‌های تبلیغاتی در جذب مشتری‌های جدید، خیلی بهتر از تی‌شرت، لیوان و حتی کلاه عمل می‌کنند. تقویم‌ها وسررسیدها به طور متوسط به مدت 12 ماه نگهداری می‌شوند. این مدت خیلی طولانی‌تر از زمانی است که سایر هدایای تبلیغاتی نگهداری می‌شوند. با توجه به این، هزینه به ازای نمایش تقویم‌ها، آنها را تبدیل به یک گزینه مقرون به صرفه برای هر برند کرده است.

تقویم‌های سفارشی به طور قابل توجهی، هم در خانه ها و هم در دفاتر کاربرد دارند. در واقع، انجمن هدایای تبلیغاتی (PPAI) تخمین می‌زند که به طور متوسط در هر خانه سه تقویم و در هر دفتر کار دو تقویم وجود دارد. تصور کنید که برند شما هم یکی از این تقویم‌ها باشد. هیچ محصول دیگری نمی‌تواند در این محدوده قیمت، برند شما را در معرض دید قرار دهد.

همچنین اطلاعات تماس شما هم همیشه بر روی تقویم رومیزی و در دسترس است، بنابراین کار مشتری‌ها برای تماس با شما بسیار آسان است. چه بخواهید یک پروژه ارائه تقویم جدید را شروع کنید یا برنامه‌های موجود قبلی را بهبود دهید، هیچ فرقی نمی‌کند چون هدف یکی است؛ تقویمی که انتخاب می کنید، سالها بعد، اهمیت شما برای مشتری‌هایتان را افزایش می‌دهد و در عین حال بازگشت سرمایه خوبی هم خواهید داشت.

وب سایت kandidco.ir دارای انواع مختلفی از تقویم‌های تبلیغاتی ، تقویم رومیزی، تقویم‌های تبلیغاتی دیواری و تقویم‌های تبلیغاتی جیبی و انواع سررسید ها ست. بسیاری از آنها منحصر به فرد هستند، به این معنی که کارهای هنری منحصر به فرد بیشتری بر روی آنها انجام می‌شود و احتمال این را که تقویم تبلیغاتی شما مشابه رقبایتان شود را بسیار کم می‌کند. فرقی نمی‌کند چه تقویمی انتخاب کنید، سفارشی کردن آن با برند و پیام تجاری شما بسیار ساده است.

مطالعات نشان داده‌اند که تقویم‌های شرکتی، مقرون به صرفه‌ترین و موثرترین ابزار برای انتقال پیام کسب و کارتان در طولانی‌ترین زمان ممکن هستند. ما به شما کمک خواهیم کرد تقویم‌هایی را پیدا کنید که برای کمپین‌های بازاریابی شما موفقیت را به ارمغان بیاورند. تقویم‌های سفارشی، بدون شک بهترین محصول تجاری شما با بیشترین ارزش هستند.


چاپ   ایمیل