مزایای استفاده از تقویم های تبلیغاتی

مزایای استفاده از تقویم های تبلیغاتی

چرا تقویم های تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای جلب مشتریان و چشم اندازهای جدید هستند، در زیر تعدادی از مزایا و برتری های تقویم های تبلیغاتی وسرسید ها ، را در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی مطرح کرده ایم:

مزایای تقویم های تبلیغاتی

  • یک تبلیغ ۳۶۵ روزه
  • توزیع کنترل شده
  • درک مشتری
  • مشتریان هر ساله خواستار نسخه جدید از تقویم تبلیغاتی هستند
  • میزان تاثیرگذاری بالا در ماه و داشتن هزینه پایین نسبت به میزان تاثیرگذاری

هیچ یک از سایر روش های تبلیغاتی نمی تواند تمامی مزایای ذکر شده در بالا را داشته باشد. تقریبا تمامی روش های دیگر از روش "شاتگان" برای تبلیغات استفاده می کنند به اینصورت که تبلیغات در محدوده وسیعی توزیع می شود با این امید که تعداد اندکی مشتری برای تجارت شما جذب کند. شانس موفقیت و در یاد ماندن تبلیغات بر روی تقویم های تبلیغاتی که بر روی دیوار خانه یا محل کار شما هستند قطعا بیشتر از تبلیغاتی خواهند بود که در روزنامه می خوانید یا در رادیو می شنوید.

مزایای دیگر تبلیغات از طریق تقویم های تبلیغاتی

شرکت های خواستار تبلیغات ۳ نیاز اساسی دارند

  • ایجاد شناخت از اسم شرکت
  • دعوت از تجارت های مرتبط
  • حفظ و جلب مشتریان خوب

ایجاد شناخت از اسم شرکت

تقویم های تبلیغاتی در طول مدت ۳۶۵ روز و چندین بار در روز مشغول به ایجاد شناخت از نام تجاری وبرند شما هستند. آنها به مشتریان می گویند که شما چه کسی هستید، در چه مکانی مستقر هستید، چه محصولات یا سرویس هایی عرضه می کنید. تبلیغات از طریق تقویم های تبلیغاتی باعث تقویت نام تجاری وبرند شما در خانه یا محل کار شما می شود.

دعوت از تجارت های بیشتر

تقویم های تبلیغاتی همه روزه چشم اندازهای جدید تجارت شما را به یاد مشتریان آورده و آنها را به خرید هر چه بیشتر محصولات شما تشویق می کنند. نشانه های موجود از نام تجاری وبرند شما بر روی تقویم های تبلیغاتی به عنوان "نماینده های ساکت" تجارت شما عمل می کنند.

حفظ مشتریان خوب

ارزش و کارآمدی تقویم تبلیغاتی به نوعی ابراز تشکر از مشتریان نیز به حساب می آید. این هدیه تبلیغاتی همه روزه تجارت شما را به یاد مشتریان می اندازد چراکه آنها همه روزه برای برنامه ریزی قرارها و دانستن اینکه در چه روز و تاریخی قرار دارند به تقویم نیاز خواهند داشت.

چگونه تقویم های تبلیغاتی پاسخگوی نیازهای اساسی سه گانه خواهند بود؟

۱-تقویم های تبلیغاتی هزینه پایینی به نسبت تاثیری که می گذارند، دارند. در طول یک روز معمولی ما دفعات زیادی به تقویم ها وسررسید ها مراجعه می کنیم این کار همچنین توسط سایر افراد حاضر در خانه یا شرکت نیز انجام می شود که در نتیجه آن هزینه تقویم های تبلیغاتی به ازای تاثیر چشمی آن به کسری از هزینه مشابه از طریق سایر روش های تبلیغاتی می شود.

۲-تقویم ها به صورت کنترل شده توزیع می شوند و هر ریالی که در این مسیر سرمایه گذاری می کنید مستقیما به سمت بازاریابی و جذب مشتریان مورد نظرتان هزینه می شود.

۳-تقویم های تبلیغاتی عمر بالایی دارند و حداقل ۱۲ ماه مورد استفاده قرار می گیرند هرچند که برخی مواقع به منظور حفظ یادداشت ها و قرار هایی که بر روی آنها مشخص شده است عمر طولانی تری پیدا می کنند. این باعث می شود نام و تجارت شما حداقل ۳۶۵ روز در معرض دید مشتریان باشد.

۴-تقویم های تبلیغاتی یک ضرورت روزمره هستند. نظر سنجی ها نشان داده است که ۹۸ درصد منازل و ۱۰۰ درصد شرکت های تجاری حداقل به یک تقویم رومیزی نیاز دارند که قابل ارتقا به ۴ تقویم می باشد.

۵-تقویم تبلیغاتی اقلامی شخصی هستند و افراد به آنها برای ثبت داده ها و به عنوان یک مرجع مراجعه می کنند. ۶۵درصد از کاربران تقویم ها مطالبی بر روی تقویم رومیزی وسررسید خود در مورد قرار های کاری و یادآوری آنها یادداشت می کنند. این مراجعه روزمره مشتریان منجر به کارآمدی تبلیغات شما از طریق تقویم های تبلیغاتی می شود.

۶-تقویم های تبلیغاتی پیوستگی بالایی دارند به این معنا که پیام تبلیغاتی شما برای مدتی طولانی با مشتریان شما باقی می ماند که با تقدیر و تشکر از آنها بابت تجارت قبلی شروع شده و با تشویق آنها برای ادامه دادن تجارت در آینده پایان می یابد. به علاوه، به احتمال فراوان مشتریان خواستار نسخه جدیدی از تقویم رومیزی با تغییر سال خواهند بود.

توجه: آیا تا به حال شنیده اید که کسی خواستار یک نسخه کپی از تبلیغات روزنامه ای یا رادیویی باشد؟ خیر.

۷- تقویم های تبلیغاتی یک ارزش ذاتی دارند. افراد دریافت تقویم تبلیغاتی از یک شرکت را درک کرده و ارزش محسوسی برای آن قائل می شوند. نظر سنجی ها نشان داده است که در صورتیکه تقویم های تبلیغاتی به صورت رایگان عرضه نشود، ۶۷ درصد از کاربران آنها حاضر به پرداخت پول برای خرید این تقویم ها می باشند.

۸-تقویم های تبلیغاتی در مکان هایی نصب یا آویزان می شوندکه تصمیماتی در خصوص خرید و فروش گرفته می شود. تقویم تبلیغاتی شما بر روی میز یا دیوار خانه یا محل کار مشتریان جایگاه با ارزشی خواهد چرا که در مقابل دیدگان افراد تصمیم گیرنده در خصوص خرید و فروش می باشد. تقویم های شما در نقش "نماینده فروش" در مکان های حاضر است که خودتان امکان حضور در تمامی آنها را ندارید.


چاپ   ایمیل