پنج مدل مختلف منو و جلد منوی رستوران

پنج مدل مختلف منو و جلد منوی رستوران

انواع مختلف جلد منوی رستوران

برای دیدن محصولا ت بیشتر اینجا کلیک کنید

منو برای همه رستورانها ضروری است و نقش مهمی در ارتقاء کسب و کار دارد. منو نه تنها اطلاعاتی در مورد غذای موجود در رستوران را در اختیار شما قرار می دهد بلکه قیمت ها را نیز مشخص می کند، و مشتری نیز ترجیح می دهد غذا را سفارش دهد. جلد منو باید جذاب و منو آموزنده و مختصر باشد، اما باید بتواند اطلاعات لازم را ارائه دهد.

رستوران ها دارای روشهای مختلف برای سرو غذا و ثابت نگه داشتن قیمت برای هر آیتم در منو خود دارند.
جلد منوی رستوران ها انواع مختلف و سبک های متفاوتی دارند. در اینجا ما به شما پنج مورد متفاوت از منو ها با جلد های مختلف رستوران ها را معرفی می کنیم.

منوی استاتیک با جلد کلاسیک

این شایع ترین نوع منو است که به طور گسترده پذیرفته شده است. اقلام غذای مختلف به گروه های مختلف و زیر گروه هایی مانند غذاهای آماده، غذاهای دریایی، سالاد، سوپ ها، دسرها و غیره طبقه بندی می شوند. این نوع از منو با جلد های سفت و دارای طرح کلاسیک که به آسانی تمیز می شود و از چندین صفحه تشکیل می شود. تعداد زیادی از رستوران ها از این نوع منو استفاده می کنند.

منوی کارت جداگانه با جلد پشت

هنگامی که مواد غذایی مختلف به صورت جداگانه فروخته می شوند، این نوع منو بهترین خواهد بود. به عنوان مثال، هنگام سفارش یک استیک، که با سالاد و سیب زمینی همراه نیست، شما باید آنها را به طور جداگانه سفارش دهید. در چنین رستوران ها، قیمت هر آیتم باید به صورت جداگانه نشان داده شود. جلد این منو ها باید متناسب با پوشش رویه باشد.

منوی طرح جدول با جلد چوب

در برخی از رستوران ها که تعداد غذا های ارائه شده مختصر می باشد و تنوع غذایی کم است و گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن وجود ندارد این منو با جلد چوب سبک وظریف مناسب خواهد بود.

منو دو جور بدون جلد

وقتی مواد غذایی به طور مداوم تغییر می کنند، این نوع منو بهترین انتخاب خواهد بود. این منو یکی از بهترین منو ها برای رستوران هایی که هم در صبح غذا ارائه می کنند و هم در طول روز است. در چنین رستوران هایی می توان از منو دو جور استفاده کرد. این منو به عنوان "منوی چیدمان" شناخته می شود، زیرا تغییر در محتویات در این منو آسان خواهد بود. می توان بر هر دو روی آن، لیست غذاها را ارائه کرد.

جلد تا شو با امکان تغییر منو

رستوران های متعددی در روزهای خاص پیشنهاد غذای خاصی را ارائه می دهند. به عنوان مثال در بعضی مناطق ماهی را در جمعه سرو می کنند. در چین روز یکشنبه و در دیگر جاها در دوشنبه و غیره. این مورد، بهترین گزینه چرخه های منو است. یک چرخه می تواند هفتگی، دو هفته ای یا ماهانه باشد.

با جلد تا شو و امکان تغییر آسان منو می توان در هر روز منوی مخصوص همان روز را داخل آن گذاشت. چند نوع دیگر از منوها وجود دارد که محبوب نیستند. نوع کارت منو را می توانید بر اساس ماهیت غذاها انتخاب کنید.

با این حال، هنگام طراحی کارت های منو، صرف نظر از نوع منو، باید مراقب باشید که نوع منو برای کسب و کار شما مناسب است، تا زمانی که جذاب و آموزنده نیست، آن را استفاده نکنید. از این رو بهتر است از نظر و ایده یک طراح برای چاپ و طراحی منو و جلد منوی رستوران خود کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید استفاده از یک متخصص برای طراحی یک  جلد منوی رستوران  خوب و حرفه ای می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد.